Przykładowe koszty prowadzenia kampanii czyli ile kosztuje AdWords?

Ważne! Poniższe ceny zakładają minimum 6 miesięczną umowę na prowadzenie kampanii AdWords. W przypadku umów na okresy krótsze niż 9 miesięcy pobierana jest dodatkowo jednorazowa opłata konfiguracyjna związana ze wstępnym przygotowaniem i wdrożeniem kampanii na koncie. Minimalny koszt opłaty konfiguracyjnej to 500 zł + VAT i obejmuje ok. 4 godzin pracy specjalisty AdWords.

Ważne! Poniższe ceny nie obejmują kosztów związanych z usługami dodatkowymi jak na przykład: usługi graficzne (przygotowanie kreacji banerowych do kampanii i inne usługi grafika), usługi webmasterskie (wdrażanie na stronie internetowej klienta wytycznych do optymalizacji kampanii AdWords, instalacja na stronie klienta tagów remarketingowych etc.) czy też inne usługi (konfiguracja i optymalizacja ustawień Google Analytics, Google Tag Manager, Google Moja Firma, Google Merchant). Koszt pracy specjalisty AdWords przy obsłudze usług dodatkowych to 180 zł + VAT za każdą rozpoczętą godzinę pracy.

Pakiet Podstawowy SEARCH

900PLN za 30 dni *
  • Dzienny budżet kampanii AdWords: 30 zł
  • Prowizja agencyjna: 300 zł *
  • Cena łącznie: 1200 zł *
  • 3 godziny pracy specjalisty AdWords **
  • Max 3 kampanie / 6 grup reklam / 15 reklam

Pakiet Premium SEARCH

3000PLN za 30 dni *
  • Dzienny budżet kampanii AdWords: 100 zł
  • Prowizja agencyjna: 750 zł *
  • Cena łącznie: 3 750 zł *
  • 8 godzin pracy specjalisty AdWords **
  • Max 10 kampanie / 20 grup reklam / 50 reklam

Audyt Adwords

od300PLN
  • Najniższy pakiet obejmuje maksymalnie 3 godziny pracy specjalisty.

Powyższe ceny mają charakter przykładowy i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 KC. Aby uzyskać dokładną wycenę opartą o indywidualne potrzeby klienta, prosimy o kontakt z Adwords Radom.