Przykładowe koszty prowadzenia kampanii czyli ile kosztuje AdWords?
Ważne! Poniższe ceny zakładają minimum 6 miesięczną umowę na prowadzenie kampanii AdWords. W przypadku umów na okresy krótsze niż 9 miesięcy pobierana jest dodatkowo jednorazowa opłata konfiguracyjna związana ze wstępnym przygotowaniem i wdrożeniem kampanii na koncie. Minimalny koszt opłaty konfiguracyjnej to 500 zł + VAT i obejmuje ok. 4 godzin pracy specjalisty AdWords.
Ważne! Poniższe ceny nie obejmują kosztów związanych z usługami dodatkowymi jak na przykład: usługi graficzne (przygotowanie kreacji banerowych do kampanii i inne usługi grafika), usługi webmasterskie (wdrażanie na stronie internetowej klienta wytycznych do optymalizacji kampanii AdWords, instalacja na stronie klienta tagów remarketingowych etc.) czy też inne usługi (konfiguracja i optymalizacja ustawień Google Analytics, Google Tag Manager, Google Moja Firma, Google Merchant). Koszt pracy specjalisty AdWords przy obsłudze usług dodatkowych to 180 zł + VAT za każdą rozpoczętą godzinę pracy.
Pakiet Podstawowy SEARCH
- Dzienny budżet kampanii AdWords: 30 zł
- Prowizja agencyjna: 300 zł *
- Cena łącznie: 1200 zł *
- 3 godziny pracy specjalisty AdWords **
- Max 3 kampanie / 6 grup reklam / 15 reklam
Pakiet Premium SEARCH
- Dzienny budżet kampanii AdWords: 100 zł
- Prowizja agencyjna: 750 zł *
- Cena łącznie: 3 750 zł *
- 8 godzin pracy specjalisty AdWords **
- Max 10 kampanie / 20 grup reklam / 50 reklam
Audyt Adwords
- Najniższy pakiet obejmuje maksymalnie 3 godziny pracy specjalisty.
Powyższe ceny mają charakter przykładowy i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 KC. Aby uzyskać dokładną wycenę opartą o indywidualne potrzeby klienta, prosimy o kontakt z Adwords Radom.