Jak zrobić link ułatwiający dodanie opinii o firmie w Google Moja Firma
Bezsprzecznie jedną z najważniejszych aktywności dla każdego biznesu działającego lokalnie są właściwie skonfigurowane i prowadzone wizytówki firmowe w darmowej usłudze Google Moja Firma (ang. Google My Business). A na [...]
Nowa Google Search Console w wersji Beta
Od kilku dni na internetowych grupach poświęconych SEO/SEM zawrzało i coraz to kolejne osoby informowały radośnie o spamie jaki Google zafundowało wszystkim zweryfikowanym administratorom kont w narzędziu Google Search [...]
Jak bardzo Google Speed Update wpłynie na mobilne wyniki wyszukiwania?
Prędkość ładowania się strony internetowej (page speed) od lipca 2018 stanie się oficjalnym czynnikiem rankingowym (ranking factor) w mobilnych wynikach wyszukiwania Google! Czym będzie Google Speed Update? Google Speed [...]
Zewnętrzna agencja do zarządzania kampanią Google Ads (AdWords)
Każdy właściciel biznesu, który już rozpoczął lub dopiero planuje zacząć swoją przygodę z Google Ads (dawniej AdWords) wcześniej czy później zada sobie podobne pytanie: czy naprawdę muszę zlecić prowadzenie [...]
Podstawy AdWords: Rozszerzenie Promocji
Rozszerzenie promocji udostępnione jest tylko w kampaniach typu sieć wyszukiwania. Przy pomocy rozszerzeń promocji reklamodawca może rozszerzyć reklamę o informacje dotyczące aktualnych promocji związanych z różnymi okazjami sprzedażowymi. Do dyspozycji mamy domyślną listę okazji. Na tej liście znajdują się między innymi takie święta i okoliczności jak: Black Friday, Cyber Poniedziałek, Wielkanoc czy Boże Narodzenie. Wybierając jedną z tych opcji system automatycznie ustawia harmonogram wyświetlania rozszerzenia.
Co jest lepsze? Google AdWords czy pozycjonowanie?
Odpowiedź na odwieczne pytanie, co wybrać: Google AdWords czy pozycjonowanie jest w gruncie rzeczy bardzo prosta. Dynamiczne zmiany, które na co dzień funduje nam wujek Google powodują, że aby zaistnieć [...]
Ostrzeżenie Google dla właścicieli stron bez SSL, HTTPS
Ostatnie ostrzeżenie Google dla właścicieli stron bez SSL Kilka dni temu Google przesłał ostrzeżenia skierowane do właścicieli stron (zarejestrowanych w Google Console) a nie posiadających zainstalowanego certyfikatu SSL. Mailowa [...]
Komunikat Google Webspam dotyczący zasad linkowania
Zasady linkowania według Google 2017 / 2018? Kilka dni temu poznaliśmy nowy komunikat Google Webspam dotyczący zasad linkowania. Zespół Google Webspam informuje w nim o odnotowanym ostatnio wzroście spamowych linków [...]
Google Partner z Radomia!
Z nieskrywaną dumą możemy Państwu zakomunikować, że 2. maja tego roku jako Bunker Studio (właściciel marki AdWords Radom) uzyskaliśmy oficjalny certyfikat Google Partner! Staliśmy się dzięki temu jedyną (na tą chwilę) firmą posiadającą status Google Partner z Radomia!